Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum
2.
Przedstawienie porządku obrad
3.
Złożenie ślubowania przez nowo powołanych radnych
4.
Rozpatrzenie uwag do protokołu z III sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 28 maja 2024 roku
5.
Sprawozdanie z pracy Burmistrza
6.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Police
7.
Głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Polic wotum zaufania
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Police za 2023 rok
9.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024-2026
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2024
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police
13.
Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
14.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego –Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach na 2024 rok
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg publicznych
16.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie dopłat do udziałów posiadanych przez Gminę Police w spółce Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. z siedzibą w Policach
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zwrotu kosztów podróży służbowych radnych Gminy Police
18.
Interpelacje i zapytania radnych